اس ام اس های جدید
Mizar
موضوعات
اس ام اس های جدید


اس ام اس جدید

sms jadid

آرامشی که اکنون دارم مدیون انتظاریست ؛

که دیگر از کسی ندارم …

اس ام اس جدید

sms jadid

حلقـــه حلقـــه مـوی َت

دار میـــشود

آخر مـــــــــرا

اس ام اس جدید

sms jadid

عاشق که می‌شوی لالایی خواندن هم یاد بگیر

شب‌های باقیمانده‌ی عمرت

به این سادگی‌ها

صبح نخواهند شد

اس ام اس جدید

sms jadid

طب سوزنی عجیبی ست

مرور خاطراتت

تمام سوزن ها یک جا

در قلب آدم

فرو می رود !

اس ام اس جدید

sms jadid

دستم به تو نمی رسد،

حتی در شعرهایی که با دست خودم می نویسم..

پس هم ‏چنان در ارتفاع دورترین استعاره ‏ها بمان!

مباد که دست کسی به تو برسد…

اس ام اس جدید

sms jadid

دنیا هر روز در کیف جیبی کوچکم جا می‌شود

چند اسکناس کهنه،

یک بلیط سوخته‌ی مترو

  –

که شاید این‌بار کار کند  و مرا به قرارمان برساند

  یک نخ سیگار له شده،

و این جای خالی عکس تو

که هر روز زیباتر می شوی…

اس ام اس جدید

sms jadid

هر شب که می خوابم می گویم

صبح که آمدی با شاخه ای گل سرخ وانمود می کنم

هیچ دلتنگ نبودم

صبح که بیدار می شوم می گویم شب،

با چمدانی بزرگ می آید و دیگر نمی رود

اس ام اس جدید

sms jadid

دورا دور عاشقت شدم

دورا دور نگرانت بودم

دورا دور عشق ورزیدم

و حال عاشق شدن و عشق ورزیدنت به دیگری را

دورا دور می بینم

و از همین دورا دور می میرم !

اس ام اس جدید

sms jadid

به سکوتم…

به قوی‌ترین سلاحم احترام بگذار! طنینش را می‌شنوی؟

از زیباییِ آنچه می‌گویم،

لذت می‌بری!؟

اس ام اس جدید

sms jadid

می‌خواهم دوباره به دنیا بیایم  بیرون در،

تو منتظرم بوده باشی

و بی‌آنکه کسی بفهمد  جای بیداری و خواب را

به رسم خودمان درآریم

  چه بود بیداری

که زندگی‌اش نام کرده بودند.